Hola nins i nines, ja sabeu que avui és “Sant Jordi” i, per aquest motiu, vos deixam un vídeo del conte de “Sant Jordi i el drac”. La feina que vos proposam és la de redactar, ajudats per l’auca, el conte de Sant Jordi. Escriviu una frase per a cada dibuix de l’auca, que esta enumerat. També, en acabar, podeu fer un dibuix sobre el conte. Procurau fer bona lletra i ben net! LA LLEGENDA DE SANT JORDI el Drac i la Princesa en CATALÀ / ENS AGRADARÀ MOLT LLEGIR LES VOSTRES HISTÒRIES! FEIS UNA FOTO I L’ENVIAU AL NOSTRE CORREU O WHATSAPP.
Bon dia nins i nines! Ja tornam a començar la setmana! Avui amb dues feines: una de Matemàtiques amb el vostre llibre del 3r trimestre i l’altra de Naturals (Les Plantes). Matemàtiques Del llibre, heu de fer la pàg. 148 que parla de la “prova de la resta”, que ens servirà per saber si hem resolt correctament una operació de resta. Aquí teniu un vídeo que ens explica la «prova de la resta». www.matecitos.com: 3º Primaria: La prueba de la resta Fixa’t amb la imatge del llibre que també t’ho explica. Les Plantes Avui veuren les funcions de l’arrel i de la tija de les plantes. Podeu anar llegint les informacions sobre l’arrel i la tija que hi ha tot seguit. També vos deixam un vídeo que vos explica com investigar com funciona la tija. Al cap d’uns dies veureu que la tija ha fet la seva funció de transportar aigua i nutrients per tota la planta. Podeu utilitzar per fer l’experiment: clavells blancs, api, roses,... Experimento para ver la a...
Bon dia! Avui dues feines de mates. Primer podeu fer la pàgina 149 del llibre que parla “d’arrodonir a la centena propera” Aquí teniu un vídeo explicatiu. Aproximar a la centena más cercana Desprès teniu una fitxa de matemàtiques “Anam al parc”, es tracta de pensar un poc abans de fer!
Tablas,mulitiplicaciones y problemas terminados..
ResponEliminaPerfecte!
EliminaDaniel 2"A".He terminado las multiplicaciones y me gusta.
EliminaDaniel 2"A".He terminado las multiplicaciones y me gusta.
EliminaDaniel 2"A".He terminado las multiplicaciones y me gusta.
EliminaMolt millor que t'agradin Daniel!
EliminaHe terminado los deberes. Y me gustan las multiplicaciones.
ResponEliminaM'agradat molt tots els problemes i les multiplicacions. Han estat molt divertides.
ResponEliminaDerek :)
N'estic ben contenta Derek!
Elimina